من می رم واسه همیشه
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
سگ ولگرد 34 نفر را روانه بیمارستان کرد
ماجرای خواستگاری از فائزه هاشمی
ترور ۴۱ ایرانی بی‌گناه در ۱۲ اسفند ماه
شماره تلفن دکتر روحانی برای برقراری ارتباط
توسعه کشت مواد مخدر به سمت ایران
کاهش کم سابقه مصرف میوه در ایران
دختر اوباما همجنس گرا شد + تصاویر
دختری که صاحب زیباترین چشم دنیاست (عکس)
تجاوز به زن باردار در کرج ربودن زن از دست شوهر
گرداندن
امنیت خواسته حاکمیت از مخابرات است
بابک زنجانی ثروتمندتر است یا اسدالله عسگراولادی؟
فیلترینگ فیس‌بوک لغو می‌شود
روحانی: ایران از موشک برای دفاع از کشور استفاده کرده و خواهد کرد
دلایل مبهم سوالات مکرر نمایندگان از وزیر اطلاعات
گستاخی رضوی‌فقیه با اشدمجازات روبروشود
موسوی در منزل مادر زهرا رهنورد حاضر شد
خانه وزیر نفت سابق، محل‌زندگی دزد و معتاد!
بزرگترین سوراخ دنیا+ تصاویر
قرص ضد پیری جدید تولید شد
این راه‌ها را برای امتحان همسرت انتخاب نکن
به شوهرتان اين جمله‌ها را نگوييد
راه‌هایی برای تسکین دندان‌درد شدید
رسول خدا و لعن هفت نفر!
تبلیغ مشروبات الکی و آلات قمار در نمایشگاه رسانه های دیجیتال!
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» من می رم واسه همیشه
من می رم واسه همیشه

چرا باورت نمیشه


خستم از روزای ابری

خیلی سنگینه نگاهت

دوست ندارم تو تابستون

بشینم باز سر راهت

نمی خوام بازم خیالت

قبله ی آرزوهام شه

تو بمون و عاشقای

روی پر غرور و ماهت

من می رم واسه همیشه

چرا باورت نمی شه

آره من اونم که گفتم

واسه چشم تو دیوونم

آره من قول داده بودم

تا تهش باهات بمونم

ولی پس دادی نگامو

زیر رگبار غرورت

من فقط یه کم شکستم

خوب نگام کنی همونم

من می رم واسه همیشه

چرا باورت نمی شه

چمدون رویاهامو

دیگه برداشتم و بستم

دیگه عین اون قدیما

چشاتو نمی پرستم

رخ تو عین یه بازی

منو مات قصه ها کرد

حالا بی اسمم و تنها

پر پاییز و شکستم

من می رم واسه همیشه

چرا باورت نمی شه

اینی که حالا می بینی

دیگه مجنون چشات نیست

دیگه وقتی نیمه شب شه

نگران لحظه هات نیست

من برام فرقی نداره

که تو باشی یا نباشی

خیلی وقته دیگه نیستی

تو دلم جایی برات نیست

من می رم واسه همیشه

چرا باورت نمی شه

از تو هیچ چیزی نمونده

نه نگاهی و نه یادی

من سپردمت به دریا

عین یه موج زیادی

تازه فهمیدم با این عشق

زندگیم چقد تلف شد

تو به جای التماسم

یه گلم بهم ندادی

من می رم واسه همیشه

چرا باورت نمیشه

دیگه از صبر و تحمل

تو دل من خبری نیست

صحبت دشت و جنون و

قصه در به دری نیست

نفسای قیمتی مو

زیر پاهای تو ریختم

پس کو اون هوای تازه

بگو که هیچ اثری نیست

من می رم واسه همیشه

چرا باورت نمی شه

باورت بشه دیگه اون

بی گناه ساده نیستم

دیگه اون دختر تنها

با پای پیاده نیستم

دیگه اون دیوونه ای که

وسط آفتاب مرداد

گل سرخای قشنگ و

دس تو می داده نیستم

من می رم واسه همیشه

چرا باورت نمی شه

فهمیدم سوار رویا

توی قصه هاس همیشه

هر که نازش زیاده

خیلی بی وفاس همیشه

اینو از تو یاد گرفتم

جواب عشقای زیبا

یه جایی تو آسمونا

با خود خداس همیشه

من می رم واسه همیشه

چرا باورت نمی شه

من دیگه تو رو نمی خوام

من از عشقت توبه کردم

نه یه بار دو بار و صد بار

صد هزار مرتبه کردم

مث آزادی و زندون

مث پرواز و قفس بود

همه رو با داشتن تو

بد جوری تجربه کردم

من می رم واسه همیشه

چرا باورت نمی شه

می رسه به آسمونا

ماجرای تلخ دردم

همشون تقصیر من بود

من خودم بچگی کردم

منتظر نیستی می دونم

اما لطفا باورش کن

این دفه یه فرقی داره

من دیگه بر نمی گردم

من می رم واسه همیشه

چرا باورت نمی شه؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سعید تاریخ: یک شنبه 17 ارديبهشت 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لینک ثابت